Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Maria - 16 januari 2009 14:22

I dag har vi varit i väg och köpt skor. silvertejp är inte så snyggt som jag trodde. kriiiitvita är dom. fina. men inte så länge till i min ägo.

Sen inhandlade jag öl om jag skulle få för mig att festa i kväll. eller i morron. får väl se vad lusten säger mig. 

Det är första gången på många år som pappa köper nya skor. han är överlycklig. går runt med dom inomhus, visar upp dom för alla. och nu har han dom på sig när han tvättar bilen. för att "gå in dom".

jag ska fika med sandra och josse och dom behagar komma hem från stan snart. sen ska jag nog kanske få för mig att laga mat med. det gjorde jag i går. helt otroligt. det var så gott med varm mat så jag nästan svimmade av lycka. är ju kanske värt det där besväret trots allt.

men i dag får det bli nåt enkelt.

typ stekt potatis och ägg.

ni missade väl inte filmen i går kväll?   om sylvia plath? bra det.

den var fin. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards