Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Maria - 2 februari 2009 21:44

Vad är grejen men den här jävla ångsten? jag fattar det inte. den försvinner inte, den lättar inte ens. Ibland över ingen särskild orsak. i eftermiddags fick jag sån attack att jag nästan fick andnöd, och satt nere i källaren och kedjerökte och bölade som en gris.

som ett totalt weirdo. 

Är det mitt inre som försöker säga mig nånting? att jag faktiskt inte mår särskilt bra?

för på senaste har jag bara sopat allt under mattan. trycka undan, låtsas som det inte finns. Underskatta inte the power of denial typ. 

Och inte ett enda piller har jag. inga ångestdämpande, inga sömnpiller. inte ens valerina har jag. och dom kostar 120 spänn, och det lägger jag inte på en karta skit. ibland längtar jag ihjäl mig efter små rosa piller. som gör mig mjuk på insidan. men å andra sidan vet jag att dom bara hjälper för stunden, och jag blev alldeles för beroende. jag måste ju face min ångest förr eller senare ändå.

Nu ska jag bara komma på hur jag ska bli kvitt den.


För övrigt en mysig gårkväll/natt. Mer sånt tack.


hänga tvätt och äta yoggi är min plan nu.

tjingepling. 


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards