Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Maria - 21 februari 2009 20:32

Enormt uppriven.

blev kallad "din lilla apa" och "du är fan inte som alla andra" och diverse saker av en vuxen människa. som ska vara mognare än mig.

så ett kalas som var jättetrevligt, med god mat och hemmavideos urartade i kaos och jag grät hysteriskt. för jag blev så chockad.

en människa som är 30 år äldre än mig kallade mig barnunge som inte var torr bakom öronen.

en kvinna vid namn Helen.

som är den mest störda människa jag nånsin stött på.


jag tål ingenting heller. ringde runt, fick tillslut tag på jörgen som pratade sådär underbart lugnande som bara han kan.


nu har jag tagit två sobril och ska försöka sluta skaka och försöka sluta gråta.


en dag som annars varit hur bra som helst.

men som sagt.

jag får inte vara glad.

det är min lott i livet. 


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards