Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Maria - 12 februari 2009 19:59

Nu tar ni och lyssnar på denna låten.

annars slår jag er.

Av Maria - 12 februari 2009 19:35

Var hos läkaren i går för att prata om mina sömnproblem och ångestattacker och ÄNTLIGEN en läkre som lyssnade! fick både stesolid och sobril utskrivet. så nu slipper jag både ångest och kan troligtvis sova gott om nätterna. sånt kan ju göra ens dag!

annars har jag i övrigt varit på väldigt gott humör i dag. trivs så bra på jobbet, och personalen där och det är bara fakta, jag mår sååååå mkt bättre när jag jobbar. när jag får rutin. jobb i morron med. och redan fått 5 dagars jobb nästa vecka med. 

i dag har jag ätit hyffsat nyttigt med. vegetarisk lasagne till lunch och knäckebröd till mellan mål  och sen en massa clementiner och vindruvor med. dock har jag rökt inte mindre än 22 cigg i dag. fattar inte ens hur jag HINNER röka så mkt under en dag.

och nu dricker jag kaffe och äter en liten bit mörk choklad. för det är mkt nyttigare än ljust. för choklad, det MÅSTE jag ha.


i dag blev jag ovän med en vän. det var inte roligt. men vi är lika en envisa bitches båda två. då kan det gå så. men hon får säga förlåt först. för jag har äckligt mer stolthet än henne (en dålig egenskap).

så kan det gå.


i orron ska jag jobba på 3 olika ställen på samma dag. blir rörigt. men jag gilar utmaningar. så why not.


allt bra med er i dag också? jag bryr mig om er med serni...:)

alla utom pissmyran. eat shit and dir din patetiska fan. jag är dock lite säker på vem det är. jag har ju skaffat mig lite ovänner geneom åren.

som den bitch jag är.


tjflöjt i lingonskogen mina små gullvippor! 

Av Maria - 12 februari 2009 13:55

Jag hade fått en jättetaskig kommentar här på bloggen. jag blev lite ledsen faktsikt(raderade den).

så du som kallar dig "arbetsmyra". DRAÅTHELVETE DIN FULA JÄVEL. DU VET INGENTING OM MITT LIV!!!!!! läs fan inte min blogg igen, och får jag en kommentar till av dig så ska jag luska reda på ditt icp-nummer och blocka dig.

ok asshole?


bra, nu ska jag äta. nu ska jag varave ner efter jobbet. ja jag JOBBADE i dag din fula lilla arbetsmyra! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards