Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Maria - 23 februari 2009 20:47

Jag saknar dig ju.

När ska jag sluta med att stöta bort folk.

slänga dom ur mitt liv. när jag inte ens vill det. egentligen.


vackert:

Av Maria - 23 februari 2009 12:53

I kväll är eldprovet.

Sandra ska ha sånt där homeparty. jag ska dit. helen ska dit.

Vi har fortfarande inte pratat med varandra sen i lördags. fast alla andra har pratat genom oss. känns som vi är två läger. Min familj. och Olas familj.

Men jag tänker absolut inte tjabba med människan. tänker ignorera henne. och förhoppningvis när partyt är över så kanske hon och jag kan prata utan andra folk omkring.

lugnt och vuxet. och reda ut det här.

för det är en enda soppa hela skiten.

Jag kommer aldrig gilla henne, MEN jag vill att vi ska kunna vistas i samma rum på samma tillställningar och bete oss som folk mot varandra.

men jag är nervös.

det är jag faktiskt.



nu ska jag springa ut till posten, för jag mina färgade linser kom nog i dag! yippie!!!! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards