Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Maria - 24 februari 2009 21:16

Alltså jag smälter verkligen när någon kallar mig "gumman". Blir alldeles rörd liksom.


Får jag ingen kärlek i mitt liv eller?

man kan ju undra.


och för att inte tala om när någon lägger handen på min axel eller mot min kind på ett icke-sexuellt sätt. jag brukar bryta i hop bara där.

jag är inte så stark som alla tror.

jag behöver också närhet.

och nej, inte ett ligg.

det är en annan sak.

så ni behöver inte försöka ligga med mig för att va snälla.

Av Maria - 24 februari 2009 16:56

Vilken är min riktiga ögonfärg och vilken är fejk?


fick mina färgade linser i dag om ni nu undrade varför jag frågade. 

Av Maria - 24 februari 2009 10:26

Jag gillar inte korta killar.

Inte så att jag har nånting emot dom personligen, absolut inte. men jag skulle inte kunna vara tillsammans med en kort kille eftersom jag själv är en jävla flaggstång. hur kvinnlig känner man sig när man ska kramas och han får lägga huvudet på mitt bröst i stället för tvärtom, och när man ska kyssas får jag böja på nacken i stället för tvärtom.

jag gillar att känna mig liten och nätt. vilket är svårt när man är närmare 180 cm lång. det är enda kravet jag har på en kille jag ska dejta, rent utseendemässigt.

över 180 cm, MINST. annars får det va.


oh well, whatever. alla snubbar bara undrar varför jag tjatar om deras längd. deras EXAKTA cm. och så ligger det till.

jag tänder inte på korta män. punkt slut.


i dag ska jag ta bussen till staan och fika med dennis-tennis. vi har inte setts på länge så det kan bli trevligt!


och angående gårkvällen. var ju på det dära homepartyt. helen ignorerade mig under hela tiden. och jag dröjde mig kvar efter alla andra hade gått för att jag ville hon skulle fatta att vi jag ville prata om saken. reda ut det hela. be om ursäkt till varandra.

jag hann knappt reagera innan de hade klätt på sig och kört hem.

så fine. hon vill inte prata. då kan jag inte göra så mycket.

vem av oss är det som inte är torr bakom öronen? egentligen?

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards