Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Maria - 13 februari 2009 21:31

lyssnade ni inte på den förra gången, så se nu fan till att göra det nu!

en av de få låtar jag får gåshud av. 

Av Maria - 13 februari 2009 21:04

I dag när jag cyklade genom stan på jobbet och solen strålade och snön faktiskt var ganska fin så fick jag en tanke jag inte känt på vääääldigt länge. "livet är fanimej rätt underbart ändå".

jag börjar tycka om människor igen, vill ha dom omkring mig. vill GÖRA massa saker i stället för att bara ligga på sängen som en zombie.

det kanske inte sitter i så länge, den där känslan. men den ger mig lite styrka att fortsätta ett tag till.


i kväll har jag varit hos sandra och ola och deras vänner rebecka och tony och lekte mest lekledare till Axel och Elias. barn tycker om mig. av nån väldigt konstig anledning. och jag tycker det roligaste som finns är att busa och leka och krama dom små liven.

min biologiska klocka ticker bara på fortare och fortare för varje dag. helt automatiskt. det finns ingenting jag kan göra åt det. naturens gång ochsåvidare ochsåvidare.

annars ska jag nu bara ta det lugnt hela kvällen, äta mina lowfat chips och läsa och i morron ska vi börja röja i mormors hus och senare åker jag hem till den långhåriga. på allahjärtans dag och allt. slipper man sitta ensam på denna i och för sig totalt meningslösa dag.

och jag har blivit väääldigt sugen på att gå på en rejäl fest och gå ut på en nattklubb som spelar tehcno till fem på morronen, ska nog försöka fixa det tills nästa helg. min rumpa längtar efter att shakeas(eeehhh...stavning?).


det är den här personen jag är precis just nu i detta ögonblicket som är min "äkta" personlighet.

inte den där andra sjuka deprimerade personen som tar besittning i min kropp allt som oftast.

det är ju så HÄR man ska må!!


härligt härligt.


puss mina små gurkor!



Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards