Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Maria - 10 februari 2009 18:29

tjofadderittan!

Nu är jag hemna igen.

tråkigt nog, börjar trivas i J´s lägenhet med söta kissar och buddahstatyer och hippiefärger överallt. me like.

anyhow, i dag har jag tjänat pengar. jobbelijobbat, och ska jobba i morron med. var så underbart att träffa mina jobbarkompisar och alla mina gamla gubbar och tanter igen! och deusstom fyllde martin 30 i dag, så det blev tårta på jobbet med. inte illa pinkat.

dock rök jag ihop lite med chefens assistent. hon är inte redig nånstans. och på det kan nog resten av jobbet med skriva under på. jag förstår inte hur en människa kan födas HELT utan charm, social förmåga och inte ett uns av trevlighet i sin kropp. läser hon detta så är jag portad från Duvan för all framtid. men hur fet är den chansen?


jahaja, nåt annat har väl inte hänt. vi gjorde hemmalagad pizza i går och jag var ute på stadspromenad medan J tränade och sen blev det slapp och mys resten av kvällen. såg två grymt bra filmer på samma kväll. "Prozac nation" och "into the wild" 

se dom för fan! 


hej då. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards