Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Maria - 20 februari 2009 17:24

Jag gillar inte den där ofrivilliga viktnojan som trots allt smygit sig på mig.(även om jag kanske sagt nåt annat).

Min kropp duger FANIMEJ alldeles utmärkt som den är!


Så i kväll ska jag äta chips.


hej då.


BYTHEWAY: ny omröstning ----------->


resultatet på förra: ni tyckte ni själva var bäst. jag kom på andra plats.....yeeey! 









Av Maria - 20 februari 2009 10:37

Jag kunde inte sluta stirra på susannes gravida mage på jobbet i går. det verkar så ortroligt mysigt att vara gravid. bara gå runt och vara fet och äta och klappa sig på den fina magen och alla är jättesnälla mot en.

och veta att ett alldeles nytt liv, som man fixat själv(eller med en man då, eller provrör eller whatever), växer inuti ens kropp.

det är så coolt!

och jag tycker det ska bli oerhört spännande att nån gång i tiden själv få gå runt med den där stora magen. 


Jag hämtade ut mina mediciner i går, och jag känner mig lugn. nu vet jag att jag kommer att må bra igen. och bara VETSKAPEN att jag tagit tabletterna gör mig gladare.


nu ska jag jobba.

det bästa med svartjobb är att man kan bestämma tiderna själv. inte så illa  att börja 11 på förmiddagen.


tjo! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards