Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Maria - 16 februari 2009 20:43

Vissa männsikor skulle man vilja behålla för alltid.

Mamma och mormor.

jag saknar er så väldigt väldigt mycket. 

Av Maria - 16 februari 2009 20:06

ja det har jag sannerligen. inget sött på hela dagen. och nu precis har jag cyklat 40 minuter på motionscykeln och DESSUTOM gjort 30 situps.

fy satan vilken killerbody jag kommer att få.

nämnde jag att jag också gick en runda på en timme? och ätit grovtbröd i stället för franskbröd?

vetifan vad som flugit i mig.

blidde inget jobb i dag, blev lite sur över det. jag är så fattig så jag spyr snart.

hoppas dom ringer  i morron bitti. då ska jag hinna med bussen om jag så ska gå naken till jobbet. jag vill jobba!


nu dricker jag kaffe(utan mjölk). sjukt. jag veeeet att jag inte är överviktig. så ni behöver inte tjata om det. jag vill vara nyttig och träna och så för jag vill bli smidig och smärt. som en panter.

och sluta vara det klumpiga kylskåpet ja är just nu.

jag vill orka bära 5 kg utan att armarna darrar på mig.


jaha nähä.....nu är jag fan värd att bara sitta och ta det lugnt med en bok eller två.


hej då. 



Av Maria - 16 februari 2009 12:59

Jag har egentligen väldigt svårt att njuta av lycko-känslan som kommit över mig. jag går bara och oroar mig när den ska försvinna.

och jag faller igen.

jag vill ju njuta av det här!!

i dag har jag varit sjukligt aktiv, och klockan är bara ett. jag ska in till syrran och dricka kaffe, sen kanske jag tar en liten vilopaus innan jag fortsätter med härjandet. ska göra några situps och cykla en omgång till på motionscykeln.

sen ska jag städa färdigt. och organisera alla mina kläder färdigt och slänga grejer jag inte använder längre. jag måste sluta spara på allt!!


anyways, vi hörs nock av senare babes. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards