Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Maria - 8 februari 2009 23:13

Helvetes jävlar ångest-attack fans skit. fick gå in till sandra och tigga en xanor för att jag ville slippa förstöra armarna ännu mer. jag hatar att behöva skämmas över mina uppenbara ärr, och tvingas gå i långärmat så fort jag ska visa mig nånstans. eftersom jag orsakat det själv.

men man tänker inte så när man gör det. man gör bara allt för att få bort smärtan inombords. och den lättar för studen när man förvandlar den till fysisk smärta i stället för psykisk smärta.

30 stycken. röda fula märken på underarmen. det svider och kliar. varför gör jag så här? =(


xanoren har i alla fall fått mig lite sömnig så jag ska lägga mig i sängen nu och i morron blir det nog tyst här. för jag ska till stan sen ska jag vara hos den långhåriga resten av dagen. jag vet ni kommer att sakna mig.


finns det nån chans att bli helt frisk? har man nåt att se fram emot? nåt att kämpa för?

eller ska jag helt enkelt vara psykstörd resten av mitt liv?

98 % av depressioner botas helt. andra blir kroniska. tänk om jag är dom 2 procenten?

hemska hemska tanke. för ett liv med ångest, ovilja och apati är inget liv.

och jag har bara detta livet. kunde det inte blivit ett friskt och bra liv i stället?

ibland är världen orättvis.


godnatt.


Av Maria - 8 februari 2009 19:14

ååååhhh...jag känner mig så taskig.

jag hatar såna här samtal. när man måste vara ärlig.

och man måste "dumpa" honom (och nej jag talar inte om dig J). varför känner man sig som världens skit?



blööö...

Av Maria - 8 februari 2009 18:55

Jag säljer min skitsnygga skor tänkte jag. insåg att rött är en alldeles för svårburen färg för mig.

Endast använda en gång. storlek 40.

kostar 200 spänn. (499 i nypris)


jag köpte sista exemplaret så exlusiva är dom med!


vid intresse, maila till: mia_maria81@spray.se 

Av Maria - 8 februari 2009 18:50

Jag har gjort fransk manikyr på mig själv. snyggt va??

annars har denna söndag fördrivits med att jag och martin hängt på soffan och plöjt i genom "Macken" som jag köpte med aftonbladet i dag.

också har jag ätit huvudvärkstabletter .


 och i morron MÅSTE jag in till bibblan och låna en hög böcker. läste ut den sista boken jag hade i går. och jag har absitens!

jag har kommit in en extrem läsar-period, jag läser inte böcker. jag slukar dom, med hull och hår. och hinner knappt stänga sista sidan på den ena boken innan jag öppnar nästa.


japp, så kan det gå. nu har jag inget mer att säga i dag.

hej då. 



Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards