Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Maria - 11 februari 2009 19:51

EEEEY fan!


Ramlar in en massa jobb helt plötsligt. gött. jobb i går, i dag, i morron, och nog helgen med. tog kontoutdrag i dag och dog nästan på kuppen. det skulle jag aldrig gjort.

det är konstigt när man är fattig tar allting slut på en gång. sminket är slut, har bara ett par linser kvar, inget redigt shampoo, ingen vegemat så långt ögat kan nå, mitt lyspyl är slut(jag är beroende), ochsåvidare ochsåvidare. ska svartstäda till helgen i alla fall, blir en liten slant där.

jag köpte i alla fall två choklad till lunch i dag. japp, jag är fortfarande lika nyttig. jag äter precis allt som man INTE ska äta. vitt bröd, oboy, pastapastapasta, GODIS (hela tiden), allt annat som är sött, grädde i all mat, den yoggi med mest kalorier i och helt enkelt allt som är gott men onyttigt. lägg sen till rökningen och den dåliga sömnen och du har en extremt fräsch människa som är jag.

men aja.....än så länge har jag inte blivit fet, jag har inga problem med lungorna och jag kan jobba trots sömnbrist. så jag fortsätter på det här spåret ett  tag till!

sen kanske jag ska låta mig inspireras lite av J som är raka motsatsen. äter bara nyttiga ekologiska grejer och dessutom tränar varje dag.

äh vi får väl se. känner mig inte så manad.


glöm FÖRIHELVETE inte min omröstning här till höger. den är jätteviktig. jag ska föra statistik och skicka resultatet till Göran Persson.


japp.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards