Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Maria - 6 februari 2009 16:33

Jahaja, så var det helg igen. det är konstigt att dagarna faktiskt flyger förbi, fast man inte jobbar. tjoff så har det gått en vecka till.

Fest är ingenting jag sysslar med nuförtiden. krogen intresserar mig inte överhuvudtaget. det är nog ett par månader sen som ens drack alkohol. det har bara blivit så. hux flux växte jag upp och vill hellre laga goda middagar, mysa och kolla film på helgen än dansa på bardisken och spy hela natten.

kanske kommer lusten tillbaks eller inte. mig spelar det ingn roll.


I går var jag hos den långhåriga som bjöd på middag, film och mys. väldigt trevligt. vi fick till och med sovmorron i dag för han började inte skolan förrens tolv.

och när jag kom hem så kom sandra och axel så hela syksonskaran drack kaffe och åt upp josses sockerkaka (axel tyckt det var underbart gott som ni kan se på bilden). och i kväll pyser jag nog in till holmströmarna för lets dance och godis. blir lagom fredags-underhållning.


nu ska jag ner till affären och köpa katt mat, innan alfons äter upp mitt ben i ren depsperation.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards