Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

spyfia

Av Maria - 26 februari 2009 20:11

Jag har åkt på maginfluensa och bara legat i sängen och spytt sen i går kväll.

Helt slut i kroppen. har nog gått ner 10 kilo sen i går.

Och det verkar som jag smittat resten av familjen också.

blööö....jag måste tvinga mig ner i duschen. känner mig som en äcklig gammal trasa. har i alla fall fått i mig en kopp te och knäckebröd nyss.

hoppas det försvinner till i morron!

och till lördag, när vi ska ut. det ska bli roligt ju!


inte ens när jag är sjuk kan jag sova. det tar knäcken på mig! jag somnade till vid halv åtta och i morse och sov till halv elva. sen har jag försökt vila under dagen men har inte somnat.

det är fanimej inte normalt att sova så lite som jag gör.

eller hälsosamt för den delen.

känner mig konstant groggy i huvudet för det aldrig får vila ut. eller får och får ,jag vill inget annat än att den SKA vila!

men det är för mkt tankar, too much going on osv osv. kan inte slappna av, hur jag än gör.

it sucks.


jag ska försöka dricka lite vatten nu för att jag inte ska bli alldeles uttorkad och sen måste jag tvinga mig ner i duschen om så någon ska bära ner mig och spola av mig med kläderna på.


hörs! 

 
 
Ingen bild

R

26 februari 2009 20:27

Ujj låter inge vidare.
Vinterkräksjukan ?

Du får krya på dig.

 
Ingen bild

josse

27 februari 2009 08:22

Bläää Maria, har nog inte heller sovit inatt, har legat och väntat på att spy...

 
Ingen bild

.:: m .::

27 februari 2009 12:42

Krya på dig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 mars 2012 19:58


  Bläddrar bakåt i min blogg och blir ibland riktigt illa till mods. Läser om inlägg med droger, överdoser, rakblad och blod och sjukhus, PIVA, intensiven och en total ovilja att leva. Och inser en sak jag borde tänka på oftare, hur jävla långt ja...

Av Maria - 13 februari 2012 22:20


    Jag gick länge runt och tyckte att alla att män var rövhål. Mina erfarenheter sa detta till mig. Av dom 6 pojkvänner jag haft så har fanimej alla varit kompletta skitstövlar,psycho, manipulerande och stampade ner mig tills jag var absolut in...

Av Maria - 10 februari 2012 12:11


Jag är en sån som väldigt sällan får biverkningar av mediciner, ja förutom viktuppgången då. Men en rolig sak är att seroquel har som sällsynt biverkning "ökad sexlust", och så har även mirtrazapin. Och DOM är dom enda biverkningarna jag åkt på. På B...

Av Maria - 2 februari 2012 16:44


    Haft tele-tid med läkaren nu. Jag hann knappt säga något innan hon typ nästan skrek JAG SKRIVER INTE UT BENSO!!! eeehhh jag sa inte det heller? Hon frågade om jag ville bli inlagd. Jag sa nej, att om jag är inlagd kan jag inte knarka och...

Av Maria - 1 februari 2012 18:45


    Ibland saknar jag personen jag en gång VAR. Hon var så annorlunda. Hon hade så kul. Hon sparkade ångesten i röven och levde som morgondagen aldrig fanns. Hon hade aldrig tråkigt. Var hon rastlös, tog hon en spontant tåget till en annan sta...

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards