Alla inlägg den 1 november 2008

Av Maria - 1 november 2008 13:52

Ser ut som jag doppat huvudet i röd karamellfärg...he he he. färgade det värre än nånsin i går.

också brände jag mig i solariet som vanligt så jag har ont i ansiktet. jag fattar inte när min hud ska vänja sig vid solarie. har dock solat i 3 jävla år.

jag letar efter mat. i hela huset. hittar ingenting. förutom cornflakes och ostekta kotletter.

och 3 chokladbitar hittade jag. dom sparar jag. och ska njuta av dom senare. 

vi är fattiga allihopa här. och det märks.

vi har ingen mat till katterna. bara euroshopper-torrfoder som dom spyr upp när dom ätit det. stakkas kissar. jag tycker ju om dom.

i kväll blir det tamejfan fest. och jag har en hel låda öl. och nyköpt klänning.(129 kr, så den är väl så däääär). och tycker faktiskt det ska bli roligt.


en heel lång eftermiddag. vet inte riktigt vad jag ska hitta på. det är för kallt att gå ut. josse du får fan ta och komma hem nu! martin bara sover hela dagarna. jag behöver dig. att dricka kaffe med. och så där.

nu ska jag gå på matjakt igen. kanske hittar nåt i frysboxen. det har jag inte tittat! yey!

det finns hopp! 



Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards