Alla inlägg den 18 november 2008

Av Maria - 18 november 2008 20:10

By the way så har jag blivit helt beroende av den här drycken. b`good fanta!

jag ska aldrig aldrig sluta dricka den.

jag hjärta den. 

Av Maria - 18 november 2008 19:36

Lite trött och hängig. jobbig, stressig och framförallt regnig dag på jobbet. och jag har hål på mina skor ju. kallt och blött.

var på ledsagning till läkarstationen med världens jävligaste bitter-tant. hade jag inte haft tystnadsplikt hade jag skrivit ut hennes namn här OCH adress och be er ringa på hennes dörr så fort ni får chansen och stoppa konstiga saker i hennes brevlåda. det är ingen som gillar henne ändå.

ibland är vårdjobbet jävligt otacksamt.


jag och camilla gick in till chefen i dag och slog näven i bordet och sa att nu vill vi fan veta hur lång tid vi ska vara kvar. ha lite jävla anställningsbevis och veta vilka avtal vi har egentligen. vi bara flyter på med våra extra-scheman.utan nån aning om hur lång tid vi har.

chefen svarade SOM VANLIGT: jaaa....vi vet inte än....det beror på behovet av extrapersonal. vi ska "räkna på det", kolla LAS-dagar, kanske ni får går ner lite i tid...bla bla bla......

så vi får fortsätta gå i ovisshet.

hon kan säga precis när hon vill att vi får sluta nästa vecka, eller nästa dag. man är ganska utnyttjad som timanställd.

aja, anyyyyhooow.


vad har mer hänt sen i går? inget typ. jag längtar till torsdag för då är jag ledig. då ska jag göra nåt roligt. då ska jag leka med någon.

jag vill i väg! på roadtrip! hänga med?

ja det är klart du vill! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards