Alla inlägg den 28 november 2008

Av Maria - 28 november 2008 18:31

jag fattar inte min totala avgudan för denna låten. jag älskar den!!


den är ju lite töntig trots allt.


the darkness- love is only a feeling

Av Maria - 28 november 2008 17:48

i dag är jag skittrött. så jävla fan stressigt på jobbet. och cykla cykla cykla. springa i trappor, bära varor, städa, härja och feja.

och egentligen är jag ledig hela helgen. men jag och sandra ska svartjobba i morron (och nej vi ska inte hora). men sen efter det är jag ledig i alla fall då ska jag nog hem till ruddan.jag var riktigt sugen på att få sätta på mig högklackat och dra en fest och ut och härja. så vi får väl se. så kanske det blir.

om ruuuuudi pallar trycket. ha ha. alla som känner han vet att pallar inte HAN så pallar ingen annan heller.

men i kväll blir det lugna fisken. eller nja, jag måste röja mitt rum för pappa ska TVUNGET göra adventsfint där också. byta gardiner och sätta nya gardiner och härja runt. sen blir det idol OFCOURSE!...och kanske en sväng inom familjen holmström.

sen har jag en påse engelsk konfekt som väntar på mig. det godaste godiset!

jag somnade i solariet i dag. låg där och sov en halvtimme innan jag började frysa och märkte att solariet var avstängt. och sen somnade jag på bussen hem. och sen somnade jag på sängen hemma.

fanimej ALLTID  trött. bara det inte är det förbannade blodvärdet som ska börja krångla igen.

aaanyhow. ni får ha en trevlig fredag mina vänner!

puss 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards