Alla inlägg den 24 november 2008

Av Maria - 24 november 2008 16:49

Nu sitter jag och laddar ner lite ny musik till min Ipod, sen ska jag vara duktig och ut och gå en runda. jag har ju reflexväst och allt nu!

jag har precis bakat med. och för FÖRSTA gången lyckades jag med en sockerkaka. den blev perfekt. förutom att den gick sönder när jag skulle flytta över den till en tallrik. men det är ett mindre bekymmer.


det börjar bli olidligt kallt ute. måste måste köpa vintejacka när lönen kommer. jag väntar på lönen som aldrig förr. hade 1,98 på mitt konto. så inga cigg förrens lönen kommer tydligen, om TRE dagar. jag kommer vara ett nervsammanbrott. får bli nikotintuggummi och vredesutbrott.

jag har inga pengar till bussen i morron. och kan inte köpa mat på jobbet. jag HATAR verkligen att gå utan pengar. ALLT kostar tamejfan. och det ligger en fiiiin hög med inkasso-räkningar framför mig här på datorbordet. en hög som bara växer. kommer ju inte att få behålla mkt av nästa lön heller.


In flames kommer till Sweden rock i sommar!! GALD FLICKA. lätt att jag ska dit oavsett om jag jobbar eller är i barcelona eller inte har några pengar! lätt!!

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards