Alla inlägg den 13 november 2008

Av Maria - 13 november 2008 20:23

När jag blir gravid så vill jag också att min unge ska sjunga i magen på detta viset.



Massive attack- teardrop

Av Maria - 13 november 2008 18:20

I dag sa eivor och rigmor till mig på jobbet att dom inte fattade varför jag slavade inom vården, jag skulle ju jobba som fotomodell! lång och smal och vacker tyckte dom. en oerhört fin komplimang. men jag undrar om dom sett dagens modeller?

dom väger ungefär 20 kilo mindre än mig, är 1.90 långa, har porslinshy, ben upp till hakan, no ass, no tits och dessutom grymt vackra även utan smink. jag ser ut som en påse skit osminkad.

jag måste dsucha nu med mitt nya shampoo. alla som har känt på mitt hår vet att det är som att klappa på en hund ungefär. eller köra ner näven i ett svinto-paket. det nya shampoot ska göra håret mjukt, glansigt och få bort kluvna hårtoppar. hoppas nu den dyra skiten funkar! tänk va trevligt att dra handen genom håret utan fastna. bara det!


ps. jag ramlade över det förbannade stengärdet  i morse igen. och denna gången försökte jag inte ens hoppa över det. utan KLIVA över det. men det var mörkt och högt. och jag ramlade liksom helt sakta rakt över det. min knäskål är snart spräckt. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards