Alla inlägg den 12 november 2008

Av Maria - 12 november 2008 20:21

Detta blir dagens låt.


cover på broder daniel låten. men denna är fan bättre.


Anna ternheim - Shoreline

Av Maria - 12 november 2008 17:56

shiiiiit denna natten alltså!

var på läkarstationen i går för att prata om mina sömnproblem och att jag intefixar nån av dom sömnpillrena jag fått innan. de har varit för svaga, för starka osv. fick en provkarta på nåt medel som heter flunitezepram. ja ja tänkte jag, det låter ju nytt och bra. han sa ingenting om biverkningar eller det faktum att det är DROGKLASSAT. det skulle va sååå bra, icke beroendeframkallande och milt och så.

tog då en tablett i går innan sängdags. har ingen aning vad klockan var men vaknade förtsa gången av att det var en himla massa folk under min säng med knivar och att det stod massa andra knäppa folk vid garderoben och fönstret och hotade mina katte. jag försökte i evighters tid upp och tända lampan men kunde liksom inte komma upp ur sängen och jag försökte få fatt i telefonen för att ringa till josse och berätta om alla grejerna i mitt rum men fick inte fatt i telefonen hur mkt jag än försökte. slet mig upp ur sängen, stapplade/ramlade ner för trappan och ut och tog en hetsig cigg. upp igen och knackade på josses dörr. och babblade nåt om att hon var tvungen att kolla på mitt rum vad som försigick därinne egentligen.

josse var professionell och kollade både under sängen och allt och strök mig över armen och sa att allt var ok. sen la jag mig på sängen med morgonrocken på utan täcke och kuddarna på golvet och däckade totalt.

så jävla WEIRD och läskigt!

now way hosai att jag tar dom pillrena igen!!!

som att käka svamp och få värsta hallucigen-trippen. på ett mkt mkt obehagligt sätt.

jag kan nog sälja dom 2 tabletterna jag har kvar som knark. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards