Alla inlägg den 14 november 2008

Av Maria - 14 november 2008 18:36

i dag satt jag på bussen på väg hem från jobbet. jag satt längst fram, där bakom busschaffisen (för jag är en tönt). och där var liksom en lucka som jag sett förr men som aldrig varit öppen. men det var den i dag. och det hängde ut massa sladdar och lite andra grejer. jag försökte verkligen in i det sista att låta bli. men jag kunde inte!

jag var var TVUNGEN att pilla på det. fick en sån elektriskt stöt att jag ramlade baklänges och chaffisen stannade och undrade oroligt vad som hänt. med MASSA andra folk i bussen såklart.

jag sa att sladdarna "råkat" nudda vid min kropp och så kan man ju inte ha det på en buss minsann! hon fick jättedåligt samvete och hittade en annan plats till mig och allt. och satte en "sitt ej här"- skylt på den platsen där jag satt.

 det är jag och bara jag som kan göra nåt sånt pinsamt.


anyyyhow, nu är det fredag guys! och det är betyder att jag har veckans enda ledig dag i morron!

gut helg folks! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards