Alla inlägg den 9 november 2008

Av Maria - 9 november 2008 17:59

Trodde aldrig det om mig. men jag har fått avsmak för alkohol. och det har varit så skönt att vara nykter hela helgen! slippa vakna med huvudvärk och spy galla hela dagen. och ångra allt man sagt och gjort dagen innan.

ska hålla mig nykter några helger till bara för det. i och för sig jobbar jag nästa helg med så det är skitsamma.

i morron kommer jag att få en drös påminnelse-lappar på räkningar. jag har ekonomisk kris denna månaden och har bara kunnat betala 2 av 7 räkningar. det ger mig ångest. jag blir stressad. och funderar och funderar på hur jag ska få i hop pengar. hora är liksom inget alternativ. funderar på att sälja min Ipod. men den är ju det käraste jag har! och min mobil får jag cirka 5 kronor för. den är köpt 2003 så... och nåt annat av värde har jag inte. tvn kanske? kanske datorn?

får se.


nu ska jag ta en dusch och bege mig till nogersund. så det så. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards