Alla inlägg den 23 november 2008

Av Maria - 23 november 2008 16:32

trött trött trött. och ändå har jag legat och sovit sen jag kom hem typ. det blev en seeeeen natt.

kortspel,vin, öl och cider och techno. vi köpte en kortlek på konsum för 11 spänn typ. den var tunn som papper. och jag vann inte en enda gång.

om en stund blir det pizza. jag ser fram emot det sjukt mycket. jag har inte ätit på läääänge! jag ska nog försöka ge mig på att äta upp hela pizzan. vem vet när man får mat nästa gång.


Rudi har satt griller i huvudet på mig. han vill att jag ska följa med till Barcelona och jobba. lämna allt och bara sticka. han ska göra det i vilket fall som helst.

och nu kan jag inte sluta tänka på det. jag har inget som binder mig här. inget fast jobb, ingen pojkvän, inga barn, inget boende. men det känns bara som det är nåt jag skulle gjort när jag var 19-20. känns som det är "för sent" liksom. men jag vill mer och mer.

jobba i barcelona ett tag, kanske åka ner till gran canaria och jobba där ett tag. haka sig fram och UPPLEVA lite. annat än slava inom hemtjänsten.


det tåls verkligen att tänka på.

och skulle man inte trivas så kostar en biljett hem 900 spänn.

inte värre än så.


så jag kanske sticker inom en snar framtid. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards