Alla inlägg den 21 november 2008

Av Maria - 21 november 2008 17:20

jag blev inte bakfull i dag!...yey! jag kan börja dricka igen!...

var najs i går. jag, Rudi, hans söta mamma och pappa drack oss fulla och hade fina disskusioner sen tillslut åkte gitarren fram. jag tänker aldrig sluta tjata på rudi att han ska ställa upp i idol. han är sååå grym!

sen gick dom och la sig och jag och rudi gjorde grillade mackor och hade djupa disskusioner till halv fem i morse. var längesen vi sågs. har saknat han!!


i kväll: slapp, idol, god mat med familjen, upp fem i morron, jobba, hem och vila sen in till stan för att hitta på nåt skoj med dennis tennis.

och i morron ska jag cykla hem från jobbet. och ni som tycker jag tjatar sååå mkt om att det är så jobbigt så kan jag tala om att jag bor cirkus 1,8 mil från mitt jobb.

det är långt!

nu ska jag steka till min vegetariska mat. ingen aning vad det är. nåt pappa köpt. står bara " I stället för kyckling" . inget namn eller nåt. ser utländkst ut. kan ju va vad förnåt som helst. utom kyckling då.


catcha later babes.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards