Alla inlägg den 20 november 2008

Av Maria - 20 november 2008 16:57

En bra ledig dag. sov hur längesom helst, till halv elva (med hjälp av 3 sömnpiller). tog långfrukost, långdusch. sen in till söta syster, hennes sjuka make och hennes otroligt söta och OTROLIGT pigga trollunge. så vi drack kaffe, sen underhållde jag axel ett tag så att sandra kunde diska och plocka lite. axel tycker det är jätteroligt när man blåser han i ögonen och håller honom framför speglen. så han är rätt lätt att roa.

sen gick jag hem och fick för mig att efter att först sanerat mitt eget rum att storstäda resten av huset också. och tvättade två maskiner tvätt.

sen blev jag så trött så jag vilade en timme eller så.


nu äta jag middag (macka och yoggi) sen blir det in till Ruuuudi och dricka öl.

ja jag vet att det inte är helg. men när man jobbar helgerna får man dricka mitt i veckan.

det är helt legitimt.


jag är en glad flicka i dag med. det är nu ni ska klappa mig på huvudet och säga "goood for you, GOOD for you". 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards