Alla inlägg den 10 november 2008

Av Maria - 10 november 2008 19:53

Jag bara måste rekommendera en för en gångs skull skitbra skräckfilm som vi hyrde i går. "The mist". se den!

sitter och lyssnar på oasis, vet inte varför jag fick det för mig.

jag ska jobba så jävla mkt dom kommande 2 veckorna. fy fan. har njutit av min lediga dag så mkt jag bara kunde! staffan bjöd på riktig ledig-frukost. med ägg, yoggi, mackor med ost och kaffe och hela köret. har inte varit hungrig på hela dagen efter det. sen har jag slappat mkt i soffan /sängen, hjälpte josse lite att va barnvakt, slumrade på soffan lite till. tagit långdush och läst lite i min tradiga bok som aaaldrig tar slut. men den ska ju läsas den med.

vi ska till köpenhamn nån dag i veckan var det tänkt. vet inte hur jag ska få in det mellan jobben. men jag måste komma i väg lite!

kanske snela camilla vill jobba en extra dag. får fjäska lite.


2 dagar utan vare sig sobril eller sömntabletter. har väl varit sådär. i natt vaknade jag tusen gånger och bara väntade på att klockan skullle bli legitimt att gå upp. men jag ger mig inte. jag SKA lära mig sova naturligt nån gång. och jag SKA ta tag i min ångest utan ångestdämpande piller. jag vill bli fri från alla mediciner. helt och hållet.

och bara äta vitaminer.

som värsta hurtbullen.

äh lär ju aldrig hända ändå.

jag är fucked up in the head och min kropp KRÄVER kemikalier.

skit.


nåväl cigg och lide tv och njuta av det restrerande av denna dagen. också börjar allt på nytt i morron. yey!


Av Maria - 10 november 2008 18:18

Denna veckan har jag fått 3 komplimager att jag passar bra i mina glasögon. och det är ju en jävla tur för jag har inte råd med nya linser.

så jag blir nörd hädanefter.

nu ska jag duscha av mig lite svett och bebiskräk men återkommer säkert sen. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards