Alla inlägg den 3 november 2008

Av Maria - 3 november 2008 09:32

jag lever lite grann igen. gårdagen var fruktansvärd. först trodde jag att det var bakfylla. men när jag spytt ungefär 38 gånger och jag inte orkade ta mig ur sängen på hela dagen så insåg jag att det måste varit nåt jag ätit eller en släng av maginfluensa PLUS bakfyllan.

varken åt eller drack nånting på hel gårdagen och tyckte bara enormt synd om mig själv. skönt att det har släppt i dag. har enrgi efter att ha legat i sängen i cirka 32 timmar. nästan lite liggsår.

har lite jag måste ta göra. tvätta, städa på mitt spyrum, och städa toaletten som jag grisade ner på fyllan. med en pennvässare. jag vässade alla mina sminkpennor rakt ner i badkaret och lite eller ganska mkt hamnade på golvet med. pappa blev galen. så jag får väl städa upp där i dag.

ska försöka få tag på staffan stalledräng och se om vi ska ta en fika. måste komma utanför dörrarna i dag känner jag.

by the way lördagen var rolig. vi var på Harrys och jag var fin i min nya klänning.

men jag skulle aldrig ätit den där falaflen mitt i natten. jag äter sällan snabbmat nuförtiden, eller mat överhuvudtaget så jag tror min mage fick en chock. och därför jag spydde hela dagen. jag bara vägrar troatt jag kan bli SÅ jävla bakfull.


anyhow, dags att ta tag i dagen! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards