Alla inlägg den 30 november 2008

Av Maria - 30 november 2008 21:10

piggnat till och slutat spy! yey!...har i princip ätit upp allting som kommit i min väg. totalt utsvulten var jag. och det har inte kommit upp. GLAD...:D

nu ska jag kränga i mig resten av min godispåse sen ska jag nog ge mig på pappas ostbågar under ett obevakat ögonblick.

och ett par knäckebröd till. och en kopp kaffe till.

det är en himla tur att jag inte bor i ett U-land. jag är sån som svimmar om jag inte får i mig mat på flera timmar.

det är synd om dom som bor där.

jag skänker faktiskt 75 kronor till UNICEF i månaden, bara så ni vet. jag är en god människa.


Av Maria - 30 november 2008 19:18

Redan i går när vi var och städade började migränen krypa fram. ignorerade det. hem, fixa i ordning i väg på fest hos elin och patrik. drack bort lite av huvudvärken.

sen hamnade vi på räkan av alla jävla ställen. fast vi hade trevligt faktiskt.

huudvärken började komma tillbaks när jag och rudi kom hem. och i morse slog den ut i en attack. har spytt i princip hela dagen och knappt kunnat röra mig för att huvudet bara dunkade. fick spy ute bland folk i buskarna när vi skulle ner och hämta bilen. jag hatar sånt! folk glor på en som man är dum i huvudet. vad ska man göra då???


känns lite lite bättre nu. har sovit ett par timmar. dock skriker magen efter mat, men varenda gång jag ger den nåt så kommer det upp igen. så det känns helt meningslöst att äta.

migrän är SKIT!!!!


ja ja, i morron ska vi städa färdigt i slottet. hoppas jag känner mig bättre då. har tusen andra saker att göra med. ahhhhh....blir så trött på den inre stressen!

nu ska jag tvinga ner en kopp kaffe. för det luktar så jävla gott från köket. och har jag tur så får jag behålla det i 5 minuter eller så.


puss babes 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards