Alla inlägg den 5 november 2008

Av Maria - 5 november 2008 19:51

Total förvirring på jobbet. jobbade på ett ställe jag aldrig jobbat på innan. var en nervvrak innan dagen var slut och jag fixat allt jag skulle göra. gett alla mediciner rätt, hittat till rätt lägenhet, letat efter tvättstugor, gissat mig till frukostar och hoppats på att jag lämnat rätt middag till rätt person.

jag har såååå svårt med koncentrationen! hade jag varit mitt vanliga jag hade jag fixat det som en plätt. skulle jag tro. 

käkar Sobril som godis. blir lugnare och mindre nervig men jag blir totalt dåsig och hade ett helvete att hålla mig vaken på jobbet. och jag har tackat ja till en massa extra dagar, utöver mitt vanliga schema. varför i helvete gör jag så för???

nåväl, ledig i morron i alla fall. jag ska sitta uppe hela natten. bara för att jag KAN. sen ska jag leka med staffan i morron. 

jag jobbar på julafton och nyårsafton såg jag i dag. yippieyey.

JAG HATAR VÅRDEN OCH DESS FÖRBANNADE JOBBTIDER.

nej skojar bara. tänk om min chef googlar mig och hittar hit. vad pinsamt. då kanske jag bli avskedad.

jag är ju jätteglad att jag har ett jobb förståss. i love it. LOVE it. ok?


jag är jätteröd i håret. jag hittar inga kläder som inte skär sig. jobbigt.

jag vill ha kaffe. och popcorn. men nog inte samtidigt.

josse ramlade i trappan innan. jag blev så förvånad över att det var HON och inte jag. stackars gumman. 


avslutar med en gammal bild som jag gillar. från vänster: älskade mammi, stående älskade mormor,  morbror anders, morbor åke, mammis tvllingbror bosse. det var tider det. när alla levde.


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards