Alla inlägg under februari 2009

Av Maria - 18 februari 2009 19:38

198 besökare i dag!....sjukt.

jag blir ju nästan mörkrädd.



Av Maria - 18 februari 2009 19:22

Nytränad och nyduschad och haft ett trevligt samtal. känns fint.

och jobb i morron. bra det!

fast jag en satans helvetes träningsvärk efter träning 4 dagar i rad. men jag känner redan att jag orkar cykla mer och mer för varje dag. 45 minuter i dag minsannn. och det enda onyttiga jag ätit i dag är ett halvt glas oboy.

Josse var orolig att jag skulle bli som hon var förr. manisk vid vikt, träning och mat. men det handlar ABSOLUT inte om det.

Min psykolog sa till mig att träning är ett jättebra sätt att få bort dålig energi och att äta nyttigt gör även att du mår bättre inombords. vimtaminer och shit ni vet. 

och jag ska inte gå ner en massa vikt, snarare gå upp lite i vikt genom muskler.

aja, nog om det.


nästa helg ska jag och sandra ut och härja! för första gången sen juldagen för min del, och för första gången sen killebom(tror jag?) för hennes del.

vi har ju lagt ner det där leva-rövare-livet nuförtiden. men det ska bli kul att supa ner sig och ragga loss lite!

hoppas jag får min svarta klänning från HM tills dess då. sköj sköj.


nu ska jag dricka upp mitt kaffe och käka några morötter med aromatkrydda(jättegott!). funkar bra när man får det där salt-suget på kvällarna.


är det föressten nån som har nån aning om man kan hämta ut receptbelagda mediciner på apotket på faktura? och betala det senare?

jag kan inte gå utan mediciner 10 dagar till. det går bara inte. och mediciner är så helvetes dyra!! 


Av Maria - 18 februari 2009 17:37

Axel har en ny favorit. Morbror martin, min lillebror då.

dom är så tööööta...=) 

Av Maria - 18 februari 2009 17:29

Dom flesta skulle faktiskt kunna dra åt helvete så vitt jag vet.

en del av er kanske är snälla, men jag litar inte på er ändå.


människan är ett lömskt släkte. 


 

Av Maria - 17 februari 2009 17:44

Hn är bara så dum mot mig hela tiden....=(


dumma han.


nu ska jag cykla röven av mig och sluta tänka på idioter.

Av Maria - 17 februari 2009 15:59

Dessa ska jag lägga bud på på tradera nu.

oootrligt och söta och såååå Maria, eller hur??...:P 

Av Maria - 17 februari 2009 14:59

All energi och lycka jag hade i går är totalt bortblåst i dag.

i dag är jag bara en liten ledsen flicka som vill ha en kram och ett svar på varför det ska alltid ska vara så här med mig.

antingen eller. svart eller vitt.


zombie. vill ligga på sängen. skiter i solen.


krama mig? 

Av Maria - 17 februari 2009 12:16

Vaknade på ett jävligt pissigt humör i dag. mina mediciner är slut igen, och jag har inte råd att hämta nya förrens lönen kommer.

jag kommer nog vara jätterolig att ha och göra med dom närmaste veckorna.

Mitt humör hänger på en skör skör tråd hela tiden.

stesoliden jag fick är skit, och sobrilen får jag bara huvudvärk av. jag vill inte gå på fler jävla mediciner nu!!


men ok, det är vackert väder. jag ska skärpa till och ta en promenad till affären och handla frukt och lättyoggi och sen ska jag träna lite till. om det går. min röv gör ont som satan efter cykelpasset i går. otränad som man är.


so long fuckers. 


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards